REGULAMIN

POSTANOWIENIA OGÓLNE

EDYCJA 2024/2025

WOLOntariat na 5!

W tej czeka na Was 5 misji i 25 zadań, czyli więcej pracy do wykonania, a tym samym – więcej uśmiechniętych twarzy. I to wszystko dzięki Wam!

Działamy razem na 5 !

Wszystkie 5 misji możecie zobaczyć już teraz.

Za każdĄ misję można otrzymać 50 punktów.

Misja 1: Załóżcie, jeśli jeszcze nie posiadacie – grupę wolontariacką swojej drużyny na Facebooku. Wrzucajcie tam foty z Waszych akcji i udostępniajcie znajomym oraz przesyłajcie oferty wolontariackie dalej. Dobrem trzeba się dzielić!

Misja 2: Parada Wolontariuszy (5 grudnia 2024)

Misja 3: Godzina dla Gdańska (9-11 maja 2025)

Misja 4: Ustawcie w swojej szkole pojemnik na zużyte baterie. Oznaczcie go tak, by wszyscy widzieli. Ta zbiórka jest długoterminowa, bo trwa od 1 października 2024 do 16 maja 2025 roku, dlatego minimalna liczba baterii to 500 sztuk. Znajdźcie najbliższy czerwony pojemnik na elektroodpady w Waszej okolicy i tam wrzućcie zużyte baterie. Zróbcie również listę/mapkę takich pojemników w Gdańsku i zamieśćcie ją na gazetce szkolnej oraz stronce facebookowej. Konieczna fotorelacja z tej misji. I pamiętajcie, że baterie wrzucamy do zamontowanej na pojemniku osobnej kieszeni.

Misja 5: W każdej klasie znajdą się osoby, którym warto pomóc z matmy, polskiego lub języka obcego. Stwórzcie „POGOTOWIE LEKCYJNE”, w którym będziecie „ratownikami lepszych ocen”.

CEL GRY

CEL GRY

  1. Celem gry jest rozwój aktywności społecznej, głównie wolontariackiej, uczniów szkół podstawowych miasta Gdańsk oraz okolic.
  2. W trakcie gry zadaniem drużyny jest realizacja misji i zadań, które są przeliczane na punkty.
  3. Celem drużyny jest zdobycie jak największej liczby punktów.
  4. Dokładna liczba zdobytych punktów widoczna jest w panelu szkoły, a informacje na temat drużyn, które zdobyły dotychczas największą liczbę punktów są widoczne na stronie internetowej: termosferagame.pl oraz w social mediach.
UCZESTNICY

UCZESTNICY

  1. Uczestnikami gry mogą być szkolne koła wolontariatu, kluby wolontariatu oraz grupy nieformalne inaczej nazywane „grupy działające na zasadach szkolnych klubów wolontariusza” w szkołach z terenu miasta Gdańsk i okolic.
  2. Każda grupa musi posiadać opiekuna/nauczyciela, który sprawuje opiekę i kontrolę nad uczestnictwem w grze.
  3. Drużynę tworzą uczniowie oraz nauczyciel/opiekun. Do gry można zgłosić rodziców oraz opiekunów prawnych. co ważne, grupa nie może liczyć mniej niż 5 osób.
PRZYSTĄPIENIE DO GRY
  1. Aby wziąć udział w grze, należy wypełnić formularz na stronie termosferagame.pl/rejestracja
  2. Rejestracja dokonywana jest w specjalnym panelu rejestracyjnym.
  3. Po prawidłowej rejestracji, opiekun oraz lider drużyny (może to być jedna osoba) otrzyma od Koordynatora Gry dane niezbędne do uzupełnienia profilu drużyny.
  4. Organizator publikuje w serwisie internetowym: http://termosferagame.pl opis drużyny, numer szkoły oraz imię i nazwisko opiekuna.
PRZEBIEG GRY

PRZEBIEG GRY

  1. GRA SKŁADA SIĘ Z 3 KOMPONENTÓW. SĄ NIMI:
    • MISJE – DUŻE ZADANIA DO REALIZACJI. ZA WYKONANIE każdej MISJI DRUŻYNA otrzymuje 50 PUNKTÓW.
    • ZADANIA – ZA ICH WYKONANIE DRUŻYNA OTRZYMUJE 10 PUNKTÓW
    • ZADANIA INDYWIDUALNE – SĄ TO AKCJE WOLONTARIACKIE, W KTÓRE CZŁONKOWIE POSZCZEGÓLNYCH DRUŻYN BĘDĄ MOGLI ZAANGAŻOWAĆ SIĘ INDYWIDUALNIE. DZIĘKI UCZESTNICTWU W ZADANIU INDYWIDUALNYM, CZŁONEK DRUŻYNY MOŻE ZDOBYĆ dodatkowo maks. 10 PUNKTów DLA DRUŻYNY
    • fotorelacja z wykonania misji lub zadania musi wynosić minimum 5, a maksymalnie 10 zdjęć.
  2. KAŻDY Z KOMPONENTÓW MA OKREŚLONY TERMIN, W KTÓRYM JEST MOŻLIWOŚĆ JEGO REALIZACJI. WYKONANIE ZADANIA WIĄŻE SIĘ Z WYSŁANIEM PRZEZ DRUŻYNĘ RAPORTU POPRZEZ FORMULARZ NA STRONIE TERMOSFERAGAME.PL
  3. RAPORT MUSI ZOSTAĆ WYSŁANY W OKRESIE PODANYM DLA DANEGO KOMPONENTU. W PRZYPADKU WYSŁANIA RAPORTU PO TERMINIE – liczba punktów wynosi 0.
  4. DRUŻYNY MAJĄ OBOWIĄZEK INFORMOWANIA KOORDYNATORA GRY O TERMINIE PLANOWANEJ REALIZACJI MISJI. INFORMACJĘ MOŻNA PRZEKAZAĆ MAILOWO, TELEFONICZNIE LUB BEZPOŚREDNIO PODCZAS SPOTKAŃ Z KOORDYNATOREM.
RAPORTY Z ZADAŃ

Raporty z zadań

  1. Aby zdobyć punkty za misje i wyzwania, lider grupy musi zamieścić raport z działania na stronie Termosferagame.pl/raport
  2. Po wysłaniu raportu przez nauczyciela lub animatora, nie ma możliwości edycji jego treści.
  3. Jeżeli do Raportu jest dołączana dokumentacja fotograficzna (min. 5, maks. 10), wówczas Opiekun przekazuje Organizatorowi wyłącznie zdjęcia grupowe lub zdjęcia, na których nie jest widoczny wizerunek osób. Na zdjęciach grupowych, w przestrzeni kadru nie mogą być umieszczone elementy identyfikujące bezpośrednio tożsamość osób np. widoczne kartki z imionami/nazwiskami uczniów i oznaczeniem klasy.
  4. Raport musi być złożony w terminie określonym w zadaniu.
  5. WAżne! Złożenie raportu po terminie skutkuje brakiem przyznania punktów – 0 pkt.
  6. Raport sprawdzany jest przez Koordynatora Gry.
Regulamin punktacji misji
  1. Punkty za realizację poszczególnych działań podczas trwania gry przyznaje Organizator.
  2. Ilość punktów w podziale na zadania:
  • 50 punktów – za wykonanie misji,
  • 10 punktów – za wykonanie wyzwania  w zależności od trudności wyzwania,
  • ZADANIA INDYWIDUALNE – maks. 10 PUNKTów ZA UDZIAŁ UCZESTNIKA W ZADANIU,
  • „punkty specjalne” – Organizator może przyznać dodatkowe punkty za każde zadanie w uznaniu za szczególną ich wartość (nie więcej niż 30 punktów w podziale na szkoły).
Koordynatorzy
  1. Każda drużyna uczestnicząca w grze objęta zostanie opieką merytoryczną Koordynatora Gry. Jego rolą jest pomoc w grze i realizacji misji. Koordynator może spotkać się z drużyną osobiście w siedzibie Regionalnego Centrum Wolontariatu (spotkania, konsultacje, warsztaty) oraz utrzymywać kontakt telefoniczny, mailowy, Skype itp.).
  2. Drużyny biorące udział w grze powinny poinformować Koordynatora Gry odpowiednio wcześniej o planowanej przez siebie akcji.
  3. Koordynator Gry prowadzi spotkanie Rozpoczynające, po wcześniejszym ustaleniu terminu z grupą.
Zakończenie gry  
  1. Ogłoszenie wyników gry odbędzie się na poczĄtku czerwca, a rozdanie nagród podczas specjalnej gali 5 czerwca (czwartek) 2025 roku.
  2. Zwycięzcy otrzymają wyróżnienia oraz nagrody.
  3. fotorelacja ze zdarzenia zostanie zamieszczona na stronie termosferagame.pl/galeria
Ochrona danych osobowych
  1.  Administratorem danych osobowych opiekunów drużyn, liderów i osób tworzących drużyny jest Organizator.
  2. Organizator przetwarza dane osób, które tworzą drużynę wyłącznie w zakresie wizerunku utrwalonego przez opiekuna drużyny na fotografiach grupowych wykonywanych w związku z Grą i przekazanych Organizatorowi.
  3. Organizator oświadcza, że przetwarza dane osobowe zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO).
  4. Organizator przetwarza dane osobowe w oparciu istnienie prawnie uzasadnionego interesu (Art. 6 ust. 1 lit. f RODO) jakim jest koordynacja i prowadzenie Gry a w przypadku fotografii: publikacja dokumentacji fotograficznej z Gry w serwisie internetowym: http://termosfera.com.pl/ Dane osobowe są przetwarzane przez czas trwania edycji Gry, do której przystąpiła drużyna, a po jej zakończeniu jeszcze przez czas wskazany w warunkach projektu dla celów związanych z kontrolą prawidłowości wydatkowania środków przeznaczonych na organizację Gry.​
  5. Dostęp do danych osobowych może uzyskać dostawca usług hostingowych oraz podmiot zajmujący się obsługą serwisu www: http://termosferaGAME.pl/
  6. Każda osoba może wystąpić do Organizatora z żądaniem wykonania praw z art. 15 – 22 RODO tj. prawa uzyskania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania. Ponadto może wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jego danych osobowych w prawnie uzasadnionym interesie Organizatora.
  7. Osoba, której dane przetwarza Organizator może także złożyć skargę do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeżeli uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  8. Żądania, o których mowa powyżej, należy przesłać na adres inspektora ochrony danych: iod@wolontariatgdansk.pl
  9. Podanie danych jest dobrowolne, ale ich brak uniemożliwi udział w Grze.
Postanowienia końcowe
  1. Organizatorzy nie biorą odpowiedzialności za działania drużyn, organizowane przez nich misje czy zadania.
  2. Organizatorzy nie pokrywają kosztów poniesionych podczas gry przez drużyny, w tym nie finansują przedsięwzięć organizowanych w ramach realizacji misji.
  3. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do przerwania lub odwołania gry z przyczyn niezależnych od Organizatorów.
  4. Regulamin gry znajduje się do wglądu w siedzibie Organizatora: Regionalne Centrum Wolontariatu w Gdańsku ul. Plac Solidarności 1/3.28.
  5. W kwestiach dotyczących przebiegu gry, nieprzewidzianych niniejszym Regulaminem, a także w zakresie interpretacji niniejszego Regulaminu, głos rozstrzygający należy do Organizatorów.
  6. Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystania wizerunku grup.
  7. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w Regulaminie.
czas trwania gry

termosfera

  1. Gra przygotowana została w ramach projektu „Gdańskie Centrum Wolontariatu” przez Regionalne Centrum Wolontariatu w Gdańsku.
  2. Organizatorem Gry jest Regionalne Centrum Wolontariatu w gdańsku z siedzibą w Gdańsku, ul. Plac Solidarności 1/3.28.
  3. Termin zgłoszeń do gry trwa od 2 do 30 września 2024 roku.
  4. Edycja gry trwa od 1 paŹdziernika 2024 roku do 31 maja 2025 roku, czyli prez 35 tygodni.
  5. Wszystkie informacje na bieżąco będą dostępne na stronie internetowej: Termosferagame.pl